Nog een week.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Anna Laarhoven - WaarBenJij.nu Nog een week.. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Anna Laarhoven - WaarBenJij.nu

Nog een week..

Blijf op de hoogte en volg Anna

04 Augustus 2012 | Nederland, Roosendaal

Over precies een week is het zover. Dan vlieg ik naar Minneapolis, Minnesota om daar een semester aan een echte Amerikaanse universiteit te studeren: the University of Minnesota! Ik ga daar op de campus wonen en public health en psychologie vakken volgen. En veel belangrijker nog: het Amerikaanse studentenleven meemaken! De komende dagen ga ik mijn enorme koffer pakken, de laatste dingen regelen en afscheid nemen van vrienden en familie. Vooral dat laatste gaat een hele opgave worden. Nog een weekje en dan begint mijn grote avontuur! Ik hou jullie op de hoogte door af en toe een reisverslag te typen. Je kan je ook aanmelden voor een mailinglist, zodat je de reisverslagen automatisch gemaild krijgt.

Groetjes Anna


ps Voor de mensen met skype, mijn skypenaam is anna.van.laarhoven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Anna

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 19877

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Minnesota

Landen bezocht: